torsdag den 2. oktober 2014

Spencer #1 og nyt stof til samme

Jeg har sådan glædet mig til at gå i gang med at sy spencere. Jeg er ved at koge over af idéer til forskellige beskæringer, lommer, kanter og stofsammensætninger. Jeg får helt lyst til at starte en spencer fabrik. Den første er færdig og nr. to er allerede klippet. Den kommer nok i morgen. Jeg har brugt MiniKreas spencer mønster nr. 20004. Og så har jeg handlet stof her hos Celtic Fusion Fabrics, de sælger bl.a. Hilco, som jeg godt kan lide. Hjemmesiden er klart et besøg værd, og så ligger den i UK, så ingen overraskende ekstraregninger :-) Jeg har kun købt en halv meter af hver, det er rigeligt til at lave forskellige sjove spencere i de små størrelser. Den her er en str. 74/80. Det blå stof er en rest blød denim jeg havde liggende.
 



Mit nye stof købt hos Celtic Fusion Fabrics
 

1 kommentar:

  1. Åhhh hvor er den bare fin :-) Og sikke nogle dejlige stoffer du har købt - jeg forsøger at lade være med at lade mig friste af det skønne link...
    Det er så skønt når man bliver grebet af den kreative storm og bare ikke kan lade være med at udtænke, klippe og sy... :-D
    Glæder mig til at se de næste - og god weekend
    Mange hilsner,
    Mette

    SvarSlet