torsdag den 20. november 2014

underbuks

Så er den her, den hjemmelavede underbuks, næsten som jeg vil have den. I forhold til den tidligere, så har jeg hér lavet forstykket bredere, så jeg kunne lave et indsnit og derved lave lidt plads fortil. Jeg er dog ikke sikker på at jeg har lavet nok plads, jeg vil jo nødig fornærme nogle. Så et lidt bredere forstykke og indsnit næste gang. Jeg har syet en (stræk-) stikning over ribkanten på benene, men det synes jeg egentlig ikke har gjort noget godt. Så det dropper jeg på de næste. Der er nemlig mindst tre mænd mere, som skal have nye underbukser til jul!
Jeg kan ikke lade være med at trække på smilebåndet. De her underbukser er tiltænkt min mors kæreste i julegave. Han er en rigtig færøsk fjeldmand, og vi plejer gerne at give ham et eller andet lækkert vandreudstyr. Men man kan jo ikke være lige heldig hvert år ;-) Og heldigvis har han en god portion humor.
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar