mandag den 6. april 2015

Bloomers og EG hjelm

Nu er jeg ved at være i bund med mine 110 cm koralfarvet Liberty Capel. Det er også både blevet til vingekjole, solhat og nu bloomers og hjelm.
Jeg må indrømme at jeg har haft lidt problemer, når jeg skal sætte kantebånd på rundt om hjelmen, som vejledningen foreskriver. Jeg synes at det er svært at få pænt ved rundingen på øreklapperne, især på indersiden. Jeg har derfor prøvet med tittekant denne gang, og det går noget nemmere, og bliver noget pænere. Jeg kan se at jeg fik taget billederne inden jeg fik sat bindebånd i hjelmen. Bindebåndene, som ikke er sat på, har jeg lavet af det prikkede foer stof. Hjelmen er fra Elsebeth Gynther og Bjarne Solbergs "børnetøj du selv kan sy 0-4 år".
Vejledningen til disse bloomers har jeg her fra Olinesmor. Og så lærte jeg også lige noget smart, nemlig at bruge kantebånd som løbegang til elastikken, det bliver da ret pænt :-) Det hele er syet i str. ca. 1 år.
 



 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar